17 Şubat 2012 Cuma

HALİL VAKASI


Ha.lil Se.zai Pa.racıklıo.ğlu aramıza ne zaman katıldı, bilen var mı? Şimdi bu adam birtakım dizilerde oynuyordu filan, sonra ben bi' yerde kendisiyle aynı masaya oturuyordum (toplantı gibi bir şeydi...), kendi hâlinde bir insan gibiydi. Şimdiyse gençlerin sevgilisi? Ve neredeyse esasen bir oyuncu olduğunu unutacağız!

Neyse... Sanırım o gün, adamın uzun tırnaklarından yakın zamanda bir "gitar çalan asi liseli" vakasıyla karşı karşıya kalacağımızı anlamalıydım. First Lady olunca ilk iş erkeklerin tırnak uzatmasını yasaklayacağım. (Hatta kadınların da?) Hatta çok ileri gidip gitar çalmayı bile yasaklatabilirim.

Sonra ne zaman ki hayatımıza İncir Reçeli adındaki şaheser girdi, (sivişmek yööök! -ağzını yüzünü kırasım geliyor o kızın!!!!) Halil Sezai de şarkıcı olarak girmiş bulundu. Meğer bu rolü bekliyormuş! Allahtan Teoman da arada müziği bıraktı ha, yoksa Halil Abi ucuna ilişebileceği bir koltuk bulmakta zorlanabilirdi.

Nerden bulur bu insanlar ben mutsuzken gülünecek şeyleri... gibi bir sözü var mesela bir şarkısında! Neden acaba? Barın köşesine oturup dalgalı saçlarınla tripten tribe girdiğine gülüyor olabilirler mi Halil?

Bir de bu aralar sıkça radyoda çalan bir şarkısı var; "Çaaağresiiğiz - içimdeki çucuk!" diye başlıyor. Eğer o sırada sabah ofis yolunda tampon tampona trafikteysem, güne nasıl başlayacağımı şaşırıyorum. Ağlayasım geliyor. Neyse hemen ofise gidip Tarkan'dan ÖP dinliyorum. Neşem yerine geliyor.

3 yorum:

Yasemin dedi ki...

Halil sezainin bukadarpopuler olması aciikcasi beni de şaşırtıyor, sanki yıllardır hayatimizdaymis gibi, şarkılarını ben sevmedim, ama bir cok insan seviyor galiba?

Adsız dedi ki...

koyunun olmadığı yerde keçiye abdurrahman çelebi derlermiş.benim bu adamı görünce tüylerim diken diken oluyor.saçlarını kıvır kıvır yapıp yana atmasına, ağzını eğe eğe şarkı söylemesine,yok efendim sesine 13 yaşında kumsalda gitar çalan ergen havası vermeye çalışmasına, boynuna doladığı bin kat şallara hepsine hepsine.yalan dünyada gördüğüm an kanalı değiştirdim yeminlee.tez zamanda unutulması dileğiyle.

Adsız dedi ki...

bunca tahammül edemeyen varken kim dinliyor bunu da bu kadar popüler oluyor bu? akp meselesi gibi..
bi de bunun ayak tırnakları uzundu, toynak. ıyyykkk