24 Aralık 2012 Pazartesi

1 haftadır şunu düşünüyorum. İnsan ne zaman kötü olur? Ne zaman kötü kalpli bir insan oluruz? Hani kimse kendisi için, "Ben kötü biriyim." demez de, "Ya ben galiba düşündüğüm kadar iyi kalpli bir insan da değilmişim." dediğinde, nasıl bir değişim içine gireriz? Mesela o noktadan sonra, aynı şeyi tekrar edersek, bu bizim kötü kalpliliğimizi perçinler mi? Veya zerre pişman bile değilsek, o yaptığımız şeyden? Çok gizemli anlattım, ama olay o kadar da komplike değil aslında. (Yalan söylüyor komserim. Çok komplike!)

Birtakım bokları yedikten sonra da içine girilen o pişmanlık girdabını samimi bulmuyorum. Aslında... Dolayısıyla birtakım pişmanlık duymayışlarımı justify ediyorum. Tamam mı? Tamam.

Ben galiba hiç olmadığım, olduğumu bile düşünmediğim birine dönüştüm. Ama bunun için de şeytanın kanıma girmesi gerekiyormuş. Girdi. Yani biliyorum ki, Keanu Reeves olsam, tuvalette elimi yüzümü yıkadıktan sonra mahkeme salonuna geri dönsem, yine yenileceğim Alpaçino'ya, yine yenileceğim. Alpaçino'ya yenilebiliyor olmak, Alpaçino'nun kanıma girebiliyor olması, beni mutlu etti. Oysaki bir yandan da kalbimi, yemek borumu, midemi bir kıyma makinesinden geçiriyorlar başkan! Bir kere, iki kere geçiriyorlar. Benim de bir noktada yenilmem gerekiyormuş.

Cümlemize hayırlı uğurlu olsun.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

"Oysaki bir yandan da kalbimi, yemek borumu, midemi bir kıyma makinesinden geçiriyorlar başkan!"

cidden kusasım geldi, tebrikler sözcüklerle bu etkiyi yapmak ciddi bi başarı .

bi de komplike de değil gizemli de, gayet açık bence. neden dersen, senden büyüğüm ve o yolları geçtim. 3 yaşındaki yeğenim onu yakışıklı bi erkek kucağına aldığında kızarıp yüzüne bakamıyo ve bizim şapşalın çocuğa aşık olduğunu anası babası cümle alem farkedip gülüyoruz ve bıdığın bundan haberi yok. bilmem anlatabildim mi :o)

oracle

Adsız dedi ki...

Cok guzel insan ne zaman kotu olur? Benim de biraz komplike olucak ama basima gercek anlamda bir suru sey geldi hic ah etmedim taa ki bu yila kadar gercekten kendimi savunamadigim hakkimda turlu iftiralarin ve yalanlarin oldugu durumlar oluyormus ben bu durumda bazi sebeplerden dolayi ben birseyler yapamadim ama sevdigim insan yapmaya calisti her uyandigimda aklima gelen her durumda ah ediyorum ve cok uzuluyorum ben bu kadar kotu dusunebilir miyim diye evet dusunuyorumve gercekten gormek de istiyorum....

Adsız dedi ki...

Artik kuantum dusunce teknigi falan hayirli olsun olmuyor ben ne zaman nasil bu hala dustum bilmiyorum???

Adsız dedi ki...

Bu değişim iş içinse üzülürüm. Sen de mi Brütüs o yollarda midesi alınanlardan mısın derim. Yok eğer gönül işlerindense bir şey diyemem. Bazen sağduyunu, düşünceni bir kenara bırakıp da gittiğin; iyi misin kötü müsün bilmediğin daha da ötesi sorgulamadığın şeyleri yaşayabiliyor insan.

Adsız dedi ki...

ilk hamileliğinde düşük yapıp, üstünden 3 yıl geçmesine rağman yeniden hamile kalamayan insan, etrafında şuursuzca hamile kalan her türlü dişiden nefret edip, onların kötülüğünü istediğinde, belki onların gebelikleri de devam etmez diye düşünüp, aralarınden düşük yapanlar olduğunda içten içe sevindiğinde kötü olur..

Başkalarından mutsuzluğu onun mutlyluğu olduğunda.. Çünkü kendi mutsuz olduğunda batmalı ya dünya..

Emir Bey dedi ki...

"wake up my son, welcome to the machine" demiş ağabeyler vaktiyle bu konuyla ilgili

ibeking dedi ki...

iyisin, i know it

Jokella dedi ki...

Şarkı falı var ya hani, dün kitap falı diye bişey olur mu diye düşünürken bu da blog falı oldu işte. Tam da kendimi benzer cümlelerle sorgularken..Hayır,öyle sürekli fal baktıran, fal düşkünü bir olsam neyse. Bi garip oldum yazdıklarını okuyunca, her cümlenin sonunda beş cümle daha ekledim ben kafamın içinde."yine yenileceğim Alpaçino'ya, yine yenileceğim..."