9 Kasım 2010 Salı

FESLEĞEN


Sabah kalktım, evden çıkmadan evvel bi' duşa girivereyim dedim. Şampuanım bitmiş, ev arkadaşımınkine sardım. Bu gerçekten kendisinin tam da bir önceki cümlede haberi oldu. Neyse... Şampuan benim her zaman kullandığımdan farklı, dolayısıyla ambalaji ve yazıları da... Neymiş diye bakıverdim, niyeyse görselinden wording'ine her şey tanıdık... Bu, benim bundan 1 sene + birkaç ay evvel staj yaptığım reklam ajansında bizzat çevirdiğim; genel dilbilgisinden, abuk saçsal terimlerine kadar ince ince Türkçeye çevirdiğim, grafikerin tepesinde bekleyerek arka & ön etiketlerini yaptığım şampuan! Tuhaf bir his. İlk ciddi emeğim, bir şampuan şişesinin üzerinde.

Bugünse, şu an çalıştığım yerdeki ilk senem doldu. Kutlamak için Kanyon'a gidelim dedik, hiçbir yerde boş masa bulamayıp McDonald's'a oturduk. Sonra mesaiye kaldım. Kimse de çiçek yollamadı. Ne mutlu ki evde hiçbir şeyin olmadığı zamanlarda, 3 adet şampanya kadehimiz vardı.

1 yorum:

deryik dedi ki...

patentli mikro nemlendiricili serum. ta taaa!