10 Şubat 2011 Perşembe

ESESESES

Merhaba canlarım, öncelikle sizlerle Pazar gezmesi kombinimi paylaşmak isterim. Şaka şaka. Fotoğrafı kimden çaldığım apaçık ortada zaten.

Biraz uykusuzum, çünkü bugün iş yerindeki muhabbetlerine yabancı kalmamak için dün gece Muhteşem Yüzyıl adlı diziyi izlemek zorundaydım. Malumunuz evde müthiş bir televizyonum var, ancak DIGITURK’üm yok. Dolayısıyla dizileri yasadışı yollardan izliyorum. Hâliyle benim Muhteşem Yüzyıl’ı benimseyip uykuya dalmam 2’yi buluyor.

Bir yanım Muhteşem Yüzyıl’ı sindirirken (Pargalı’nın o agresif hâlleri neydi öyle ayol?!) bir yanım olmayan / olamayan dizi Şüphe’nin akıbetini merak etmekle meşgul. O kızcağızın böyle cenabet, böyle basiretsiz bir katılımı var her diziye... Bu şanına rağmen kendisini devasa bütçeli bir yapımda başrolde konumlandırmak için az buçuk kör olmak gerek. Belki de körkütük aşık olmak. Neyse. Belki de yapımcı, sevgili Seli.n Demi.ratar'ın annesidir? Yoksa o ses tonu, o kafaya 2 beden büyük gelen kâkül, nursuz surat… LANET OLASI! Hatta yeterince Onur Baştürk olsam, geçen sene bir ödül töreninde tam dizinin ortasında biten beyaz gece elbisesi ve iki arada bir derede topuğuyla nasıl ortalıkta sektiğini, çevresine nursuz bakışlar attığını anlatabilirim. Hayatında yolu bir kuaföre düşmüş ve orada hasbelkader önüne bir moda dergisi almış her kadın en tehlikeli etek boyunun tam dizin ortasında biten etek boyu olduğunu bilir. O, kankalarıyla böyle üstteki gibi pozlar verir, nereye gideceğini bilemezken; ben zümrüt yeşili kokteyl elbisemle göz dolduruyordum, şarabın erken tükenmesi siniriyle NTV kameralarının önünden geçiyordum... Neyse ki asil ve olgun yanım beni dedikodu yapmaktan caydırıyor. (Ha bi de biz bu konuyu kahve & sigara keyiflerinde çok dillendirdik belki de ondan.

Gerçi dizi, nursuz kız olmasa da, muhteşem bir stratejik hatayla Muhteşem Yüzyıl'ın karşısına kondurulmasa da, yine sıkıcı & yine sıkıcı. Yazıya ara verdiğim bi' noktada Şüphe'nin final bölümünün bu akşam, yani Fatmagül'le Mıstafa'dan sonra yayınlanacağını öğrendim. Haydi bakalım. Nursuz Çalıkuşu zenginliğin sınırsız olduğu dünyaya ayak uydurabilecek mi? Heppppsi Mıstafa'dan sonra.

Hiç yorum yok: