25 Nisan 2011 Pazartesi

NASIL OLUYOR DA . . .

Merhaba, benim adım ters ışık.

Dedim ya, Nicole Kidman'lı Aaron Eckhart'lı Rabbit Hole'u izledim diye. Bir insan bunu kendine niçin yapar anlamadım. Nicole Kidman'dan söz ediyorum. Tamam bu tür pembe beyaz kadınların gerçekten harika bir şekilde yaşlanmadığını biliyoruz zaten de... Yani koca koca oyunculukların çarpıştığı Hollywood gibi bir yerde, niçin ifadeni alt üst eden "botoks" gibi bir uygulamayla yıllara meydan okumaya çalışıyorsun? Nasıl bir insan, kendisini Bridget Jones rolü için 30 kilo almış Renée Zellweger ile Meg Ryan arası bir ifadeye sıkıştırmak isteyebilir? Nasıl bir insan kendisini Kanyon GINA'da yemek yiyen orta yaş üstü kadınlara benzetmek için para harcayabilir?

İşin tuhaf ve de acıklı yanı ise şu sanırım; gerçekten Los Angeles'ın göbeğinde, refah ve plastik cerrahi teknolojisinin orta yerinde, şöyle kırışıklıkları adam gibi toparlayacak bir teknoloji yok demek ki... Yani Nicole Kidman da olsan, yapıp yaptırabileceğin botoks, Kuşum Aydın'ın kendisine yaptırdığı ile aynı!

Çok üzgünüm.

3 yorum:

narsis dedi ki...

Bu yazıyı deli gibi sevdim ben! Yazyazyaz her gün yaz, çok yerinde bir karar =)

jelatin dedi ki...

teşekkür ederiiim. yazı senin olabilir istersen. facebook'ta dostlarınla paylaş. kendin yazmış gibi. her gün yazayım ya kendimi daha mutlu hissediyorum.

deryik dedi ki...

ouv bu ne yahu? dudağının içine dudak yaptırmış gibi. kameralara gülümsemeden az önce tuvalette iğne vurmuşlar gibi. ruju taşmış, o da iyice dağıtmış gibi. bitmek bilmeyen bir çağrışım dizisi.