25 Mayıs 2011 Çarşamba

Summer Wine isimli çalışma, by Zuu

Bir önceki yazıyı Pazar gecesi yazmıştım, sonra postalamamışım. Niye? Çok anlamsız olduğunu düşündüğümden. Şimdi bari boş kalmasın diye gönderiverdim.

Çizmelerimin altını sildim, içine derisi katlanmasın diye kartonunu sıkıştırıp kutularına kaldırdım. Sonra kutuların hepsinin üzerine çizmelerimin Polaroid fotoğrafını yapıştırdım ki giymek istediğimde karışıklık olmasın, asabım bozulmasın... Desem de inanmayın, çünkü zaten hepitopu 4 çizmem var ve her birini Allah'a şükür kutuların üzerinde yazan markalardan tanıyabiliyorum.

Kışlık elbiseleri temizletip, elimde yıkayabileceklerimi elimde yıkayıp paketlemem lazım. İçine bir de güvekovucu askı takmam lazım. Bunları yaparsam daha mutlu olacağım, çünkü dolabıma bi' ferahlık gelecek. Bunları yaparsam depresyona gireceğim çünkü bu mevsimlik giyeceğim hiçbir şeyim olmadığının farkına varacağım.

20'lik dişim yine sapıttı. Bugün antibiyotiğe başladım. Şu zamana kadar tüm diş doktorları "iltihap iyileşsin, gel, çekelim." deyip geri gönderdi. Ama ben doğru dürüst antibiyotikleri bile bitirmedim. Dişim ağrısı geçse bile yeniden dişçiye gitmedim. Zira güvendiğim ve sevdiğim tek diş doktoru eniştemdir, o da Mersin'dedir.

Neyse birtakım paçozluklar...

Biraz Uykusuz & Penguen okur, belki uyurum.

2 yorum:

deryik dedi ki...

bu kadehlerle, blogda yer alan bir önceki kadehler arasındaki kadehler konusunda hassasım.

duedate dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.