9 Aralık 2011 Cuma

HIGH TECH ME

Dil balığı! Dil balığı! Senin gözün yok mu?


Tanrım! Blogger'ın yeni arayüzünü kullanıyorum ve buna hâlâ alışamadım. Bu tür şeylere alışamamak beni çok korkutuyor. Mesela TV'den Digiturk'ü ayırmak, yerine DVD oynatıcısını eklemek, bir de bu arada kolonları çalıştırmak filan... Beyaz kablo, kırmızı kablo, sarı kablo... Her biri birbirinden alımlı 3 güzel kablo... Sarıyı sarıya, kırmızıyı kırmızıya, beyazı beyaza takmak yeter sandın. Aldanırsın. Zira illaki bir tanesini açıkta bırakmak gerekiyor. Ve hangisini dışarda bırakmak gerektiğini hep unutuyorum. Peki ya o kullanılmayacaksa, ne diye hayatımda yer alıyor? İşte buna yanıt aramayı çoktan bıraktım, sevgili dostlarım.


Yerde uzanan kablo mezarlığının temizlik işlemleri sırasında yerinden kaldırılması, silinmesi, yeniden yerleştirilmesi var... Kabloları kaldırmadan temizlik yapıyorsanız, arada bir TV izlerken şöyle bir kablolara uzanıp o gizemli dünyada hükümdarlığını süren mini kasabaya bakmanızı salık veririm. Türk kadını temizlik yaparken kabloları affetmez!

Kablosuz bir dünyanın hayalini kuruyorum. Her şey tıkır tıkır olsun.

Neyse, işte ben bu tür zorluklar yaşarken hep mesela 20 sene sonra ergenliğe giriş yapmış melek yavrularım (ki ergenliğe girmiş çocuklarımı ancak ben melek farz ederim herhalde..) benimle çok dalga geçecekler diye düşünürüm. Yeni çatlamış sesini titrete titrete bana "ANNOO! KAÇ KÖZ ANLATTIM ANLAMADIN YAA!" diyecek evladımın alnını karışlarım yalnız, onu da belirteyim. O terlik ayağımdan çıkmasın! Serseriler!

6 yorum:

mz dedi ki...

Dil baligi 53 lira mi??

elma+Z dedi ki...

senin haylaza kadar yetişir kablo teknolojisi, yetişmezse yapıştır terliği haylaza:)

mz dedi ki...

Bir de kablolar icin soyle seyler var, beni kismen rahatlatti.
http://www.amazon.com/Evriholder-Cable-Zipper-Organizer-White/dp/B000PZU26C/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1323455191&sr=8-5

Adsız dedi ki...

Yazının sonunda ne güzel dellendin yav, bayıldım!!

jelatin dedi ki...

mz, valla öyleymiş.. ama ben lüfer aldım, tanesi 9 tl onun. bu arada senin kablotoparlar da iyiymiş ancak benim neo-vintage stayla döşenmiş apartömonuma yakışır mı bilmem.. ;)

elmaz, valla o teknoloji gelir inşallah. yoksa melek yavrumla arama kablolar girsin istemem.

adsız, sağ ol allah razı olsun abisi.

Adsız dedi ki...

evlen benle, hepsini yaparim.