10 Eylül 2012 Pazartesi

FIFTY SHADES OF GREY VE BAŞKA ŞEYLER

OHA İNANILMAZ!! GÜNLER OLMUŞ YAZMAYALIII! diye başlamak da, en bi klişe blogger girişlerinden biri, öyle değil mi?
Bir diğeri: Bloguna Sevgili Günlük diye hitap eden kız.

Ben bu arada, bir Yalın konserine gittim. Rüya gibiydi.
Birkaç gece üst üste dans ettim. Çok iyi geldi. (2 ay boyunca gece hayatına ara!)
Eski evimi kapattım, 8 koli + 3 çöp torbasına sığan hayatımı yeni eve taşıdım. Bir gece nakliyecilerin kamyona bindim. Bana Negro bisküvi ve hiç açılmamış KokaKola ikram ettiler, teşekkür etmekle yetindim.
Koli yapmanıza yardım eden kız arkadaşlarınıza 1 seans manikür borcunuz vardır aslında!

Bu arada, 2 günde Fifty Shades of Grey bitirdim. O kitap akıl kârı değil. Bu biiir.
Menopoz öncesi evde sekssizlikten sıkılan bir ev hanımı fantazilerini kaleme dökmüş. Bu ikiiii...
Öyle bir adam yok! Bu da üç!

Yine de kitapla ilgili en şahane yorum, sevgili dostum Müjde'den gelmişti:


Sonra görüşürüz.

4 yorum:

ikinehir dedi ki...

bana cevap verme!!! yoksa seni sadece parmagimi burnuna degdirerek depremvari bir orgazmla cezalandiririm.

gerizekali ya. zengin mengin de bu kadar sacmaligi da bagrima basacak degilim, o guzel beyaz dislerini dokerim ben onun.

My Mujjjj dedi ki...

Ah caniiiim :)

My Mujjjj dedi ki...

Ah caniiiim :)

Adsız dedi ki...

Guzel kokulu dus jellerine hayran olup bunu ultra luks olarak betimleyen fakir kizin romani 50 shades of grey. Feristah yengenin fantezilerinin 2012 usa versiyonu.