5 Kasım 2014 Çarşamba

4KASIM

Gone Girl sağ olsun, 2014 - 2015 sonbahar sinema sezonunu hayli güzel açtık. Ben galiba hiçbir zaman, Ben Affleck'i, sırf bir klipte Jennifer Lopez'i teknede poposundan öpen adam olduğu için ciddiye almayacağım. Gone Girl'de de almadım; ama sağ olsun senaryo kurtardı. Gone Girl'e gidiniz.

Bugün de Yiğit'in gazıyla kendimizi The Judge'da bulduk. Evladım sinema biletleri olmuş kişi başı 18 milyon! Ne diye evde korsandan kendimizi yaya yaya izleyeceğimiz filmler için kendimizi sinemalara kapatıyoruz? Ha bana kalsa Çağan Irmak'a gider, birkaç damla gözyaşı dökerdik. Ama sinsi biletleri alıvermiş bile. Neyse zaten The Judge da Babam ve Oğlum'u aratmayacak bir hâllerdeydi. Yabancılık çekmedik. Yiğit galiba filmi sevdi.

Robert Downey Jr hoş çocuk... Sevgilisi var mı acaba ya?


3 yorum:

Adsız dedi ki...

pffff http://www.eonline.com/news/589462/robert-downey-jr-and-susan-downey-welcome-a-baby-girl

jelatin dedi ki...

üfff. sinirim bozuldu!

Adsız dedi ki...

çocuk mu