25 Temmuz 2011 Pazartesi

PERRR


Sıcakla ilgili ciddi problemlerim var. Temmuz ayında havanın "genelde" sıcak olduğunu bildiğim hâlde, sanki bir şey değişecekmiş gibi, havanın ne kadar sıcak olduğundan saatlerce bahsedebilirim. Cumartesi akşamı, bu arada benim üşütmelerden üşütme beğenip güne serumla başladığım günün ertesinde, ofisten birinin düğününe gittik. Bu arada ben gün boyu 3 kez duş alıp, yaklaşık 3 kez saçımı yaptırmaktan vazgeçtim. Kuyucumcuya yürümemek için altın takmanın çok da gerekli olmadığına kendimi inandırmaya çalıştım, filan.

Nitekim o saçı da yaptırdım, o altını da aldım arkadaşım. Gece sonunda kararım kesindi: mutlaka ve mutlaka kış aylarında evlenilecek! İsteyen tuvaletinin üstüne kürk giyip gelecek!

Ha bu arada, bir Roma'da, bir Paris'te, yok efendim bir New York'ta evlensem rahat ederim. Kocam kalpağını takar, ben artık Romanov gelinleri kafalarına ne giyiyorlarsa ondan bulmaya çalışırım. Olaylar gelişir...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bahaaar, en güzeli baharda ve hatta mayısta evlenmektir derim ve gençlerden bu tavsiyemi dikkate almalarını rica ederim. Ben bahar gelini olamadım, başkaları olsun.

arjantin

jelatin dedi ki...

baharda mayıs'ta evlenmeye aylar evvelinden karar veriyorsun iyi hoş da.. o günün yağmurlu olup olmayacağını bilmiyosun ki. bi yağmur yağsa güzelim düğün hoop kapalı alana kaydırılıyor. bir de yağmur ihtimaline karşı kapalı alan kirası veriyorsun, o da ayrı mevzu. aman aman. risk almayalım derim :)

Adsız dedi ki...

jelo kalpak bulmak da zor zanaat bu devirde, bir bayram günüydü, sevdiğim bir arkadaşımla kapalıçarşının altını üstüne getirdik de yine de aradığımız kalpağı bulamadık, bir Atatürk etkisi yaratamadık... umudumuz uzak diyarlarda eşinin bulamasından yana(bulursa bir tane de kendime rica edeceğimmm)