15 Nisan 2012 Pazar

PAZAR ŞEYSİ

Tabii ki tuvalet işini hâlletim... Dün, birbirinden kibar emmiler gelip klozetime ilgi gösterdiler. Bi' ara, "Abla bunun vidaları çok eski, çürümüş, olmuyor bu,.." der gibi oldular, "YEMİN EDERİM KAPIYI ÜSTÜNÜZE KİTLER, KAÇAR GİDERİM BU EVDEN!" dedim. "Aman abla... eheh" dediler. Çalışmaya devam ettiler.

Bu arada 2 gündür şirkete geliyorum. Yarın pazartesi, yarın da geleceğim. Sinirli değilim. Sadece... Bilmiyorum. O kadar boş beleş şeyler için geliyorum ki, sanki sinirlensem, durumu abartıyormuş gibi görüneceğim.

Bu arada tuvaletin sifonu su akıtıyor klozetin içine içine. Sanırım dün emmiler klozeti hareket ettirirken su haznesinin içinde bir şeyler kırıldı. Resmen klozete yatırım yapıyormuşuz, öyle dedi birileri. Hakikaten de öyle. Çıkarken öylece bıraktım gitti. Düşünmek istemiyorum. Şu an tek bildiğim, kendime verdiğim söz: bundan 1 sene sonra sıfır bir apartmanın sıfır bir dairesinde oturuyor olacağım. Ya da, düzgün bir apartmanın sıfıra yakın dairesinde.

Hiç yorum yok: