26 Mart 2012 Pazartesi

iPad'de TuneIn VAKASI

Güzeller güzeli ablam, E., bana şahane bir iPad uygulaması öğretti birkaç ay önce.. İsmi: TuneIn. Dünyanın 4 bir yanındaki tüm radyolar iPad'inin içinde! Ben tabii ki kafaya taktım; sadece İtalya (bilhassa Roma) ve Fransa radyoları dinliyorum. (Bu arada sabahları Radyo ODTÜ'de Modern Sabahlar da muazzam bir kurtarıcı tabii!..)

İtalya'dan dinlediklerim: Radio Italia, Latte Miele, Radio Bocconi.
Paris'ten seçtiklerim: Chérie FM.

Başka seçemedim. Bir sürü seçenek var oysaki...

Şimdi şöyle bir yardım rica ediyorum. Burayı okuyan bir sürü insan var. (Yani bana göre hayli çok...) Eğer Türkiye dışında bir yerde yaşıyorsanız, bana dinlediğiniz, bulunduğunuz bölgenin radyolarını söylerseniz inanılmaz mutlu olurum.

TuneIn böyle bir şey işte.. Geceleri bazen kuruyorum Radio Italia'yı, ben uyuyuncaya kadar kendi kendine çalıyor.. Sabah da o uyandırıyor. Roma'da bir kafede, müşteriler gelmeden evvel yerleri paspaslayan delikanlıyla aynı anda aynı şarkıyı dinleme olasılığı bence çok acayip, çok güzel bir şey!

11 yorum:

Yasemin dedi ki...

muhtesem bir uygulamaymis, bana da esim ipad aldi, ama daha aplikasyonlari ogrenip, guzellerini kesfetme evresine gecemedim malesef, begendigin uygulamalar var ise paylasirsan sevinirim. Bu radyo isini ise cok sevdim, kesinlikle indirecegim

jelatin dedi ki...

lulululuuu! hayırlı olsun. çok tatlı bir eşin varmış. tunein kesinlikle süper bir uygulamaymış.

ben bir de flipboard seviyorum. twitter'ları, instagramları heeep flipboarddan takip ediyorum. mashable makalelerimi de oradan okuyorum.

bir de kelimeavı diye bir uygulama / oyun var. tavsiye etmiyorum. :) sürekli oynamak istiyor insan.

bir de güzel rüyalar gösteren bir uygulama varmış. onu henüz denemedim. deneyince anlatırım :)

Yasemin dedi ki...

Cok ama cok guzel bir uygulamaymis, hemen indirdim,italyan radyosu dinliyorum simdi, birazdan sarabimi da acabilirim, yatmadan bir kadeh:)Keyfimi yerine getirdi bu radyolar:)

Dedigin seyleri de bir arastirayim, yavas yavas kesfetmeye baslayayim ben de:) Cok tesekkurler boyle guzel bir seyi paylastigin icin:)

jelatin dedi ki...

ay rica ederim cicim. sen de bana söyle güzel bir şeyler bulursan;)

Adsız dedi ki...

Jelatincim bu uygulamanin parali olanini mi indirim ucretsiz olanini mi arada ne fark var?

Deniz dedi ki...

Stu bru dinle jello, cok guzel.

Studyo Brussel yani.

Sonraa Hollanda'dan Kink FM dinle diyecegim ama sen soyle bir rock olaylari sevmezsin gibime geliyor. 3 FM de Hollanda'nin guzel bir mainstream radyosu, ama Hollandaca bilmeyen birine fazla konusmali mi gelir, bilemedim simdi.

Stu Bru iyi bee.

idil dedi ki...

hahaha bizim evdeki müzik sistemine entegre etti onu benim koca. Ben sıkılınca haiti, uganda, venezuella ya da ne bileyim aklının alamayacağı yerlerdeki radyoları dinliyorum sırf geyiğine çok eğlenceli :) müzik zevkini bilmiyorum ama fransa için tavsiye edebileceğim : Radio Nova, TSF Jazz, radio Nostalgie (çok geyik şeyler çalıolar ama ben seviorum)
Yeni şeyler keşfettikçe haber verelim birbirimize:)

baturalp dedi ki...

Tabi ki draw something yukluyorsun, sonra da ilk kelimeni cizip bana gonderiyorsun :)

idil dedi ki...

ha bi de nasıl unuturum Fransa'da FIB var hemde reklamsız!!!! BEN en çok onu seviyorum, ama konuşan kimse yok, tercih sebeplerimden biri :)

gulin dedi ki...

Londrada absoluteradio dinlerdim ben.

jelatin dedi ki...

Selamlaaaar, paralıyla parasızı arasındaki farkı bilmiyorum. Bende normal olanı var. Pro'sunu görmemiştim bile. Bence şimdilik düz olanı işinizi görür.

Ayayayayay! Şahane keşifler!..