26 Ağustos 2012 Pazar

2 DAYS IN NEW YORK


Ben bu kadını çok uzun zamanlar sevmediğimi düşündüm. Birkaç hafta önce rast geldim, yeniden, Before Sunset izledim. Ve ba-yıl-dım!.. Seneler evvel, "Çok saçma diyaloglar!" deyip, burun kıvırdığım filmin diyaloglarını, ağzımı suları akarak dinledim. Demek ki böyle böyle olgunlaşıyormuş hatun kişi.

Neyse, şimdi de, oturdum 2 Days in New York'u izledim. Sanırım evet, bu kadının, olayları böyle olduğu gibi anlatmasına, bakış açısına, hayranım, hastayım. Biraz daha abartsam: ben düşünmüşüm, o anlatmış diyeceğim. Ama böyle durumlarda kendimi overrate etmekten korkarım.

Önce 2 Days in Paris.
Sonra 2 Days in New York.

Haydi bakalım.

1 yorum:

Ezgi dedi ki...

before sunset/sunrise ikilisinin yönetmeni olan richard linklater da ayrı bir hayranlığı hak ediyor. senaryoda/diyaloglarda julie delpy'nin de katkısı olduğunu biliyoruz ama linklater'ın adını anmadan geçemedim.