6 Ağustos 2012 Pazartesi

BETMENLER


Bruce - Bane



Neyse, gün geldi, ben pazar günü yine kendimi Kanyon'a attım ve Batman'e 1 kişilik bilet aldım. Neyse, Allahtan tek kişiyim, yoksa mazallah 2 kişi oturacak bir yer bulamazdık. Tek kişi olunca kıyıya, köşeye ilişebiliyorsun.


Bakın bana, ben Batman'e bayılırım anlıyor musunuz!??! Ve zannediyor musunuz ki bu sevgim tamamen, "Ah küçüklüğümde nasıl da abimin Teksas Tommikslerini okumamdan :) :) :)" geliyor? TABİİ Kİ HAYIR! Hiç öyle şirinliklerim yoktur. Tabii ki Batman'in soylu geçmişinden, malikanesinden, uşağı Alfred'den, siyah giyinmesinden ve havalı arabalarından etkileniyorum. Hatta beni arabasıyla etkileyen ilk ve son erkek Batman bence. Teşekkür ederim.

Mavi donla gezen uzaylı Süpermen'den, kıçıkırık liseli Örümcek Adam'dan etkilenecek değilim.

Şimdi, bundan sonrası spoiler içerir:

- Bir kere o kedi kadının, önce fakir dostu geçinip, "Ahh siz zenginler.. Dünyanın geri kalanına ne bıraktınız ha?" havasını sevsinler. Hele ki o avam ötesi kızıl siyah röfleli saçlarınla, yarım aklınca yaptığın esprileri daha çok sevsinler, Kedi Kadın! Bruce Wayne'i kafalayana kadar ben de solcu olurum serseri!!!! Floransa'da taş gibi adamla içkileri yudumlayıncaya kadar senin sevimli dünyan. Sevimli.

- Marion Cotillard'a bayılıyorum. Ama neydi bu filmdeki hâli kuzum? Caaanım Marion, resmen, göz göre göre, ekmeği o kocaağızlı Kedi Kadın'a bıraktı. Peki sizce de bu işte bir yanlışlık yok muydu? Marion, bu hâliyle, bize birilerini andırıyordu... >>>>>>> ;)






- Christian Bale'e çok haksızlık edildiğini düşünüyorum. Yok uçmuyormuş, yok kuyunun dibine bırakmışlar öylece yükselmeyi beklemişmiş.. Christian, o fecaat Amerikan Sayko'da bile bendeki kredilerin sonsuz bence. Bu filmde de çok güzeldin. Seni seviyorum. Hatta: BÜTÜN DÜNYA DUYSUN! I love you Justin Bieber.

Sanırım filmin yine en heyecanlı kısmı, Cem Yılmaz ve 15 aylık hamile eşinin 2 koltuk önümde oturuyor olmasıydı. Sahi, bir insan 20 aylık hamileyken neden 3 saatlik filme girer ki? Neyse Allahtan, 4 gün sonra doğurdu da rahatladık. Tanrım, film boyunca bir elim, çantamın içindeki video çekebilitesi olan iPad'imdeydi. Kadının suyu muyu gelirse, seyredin beni akşam Fox Magazin'de. Fox Magazin de bayaa kalite ha! Dirty beat.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Jelatincim, Superman mavi değil kırmızı alt iç giyim(ya da dış giyim?) giysisi kullanıyor. Üstelik sarı kemerle kırmızı çizme giyiyor!

jelatin dedi ki...

ben maviyi uzun don, kırmızıyı onu tutan bir şort olarak düşünmüştüm?

Adsız dedi ki...

esasında bizim oralarda mavi olana cafer denilir, kırmızı olanda 70ler kesimli bikini altı. sekso manyak olabilir mi superman? dirty beat e bayıldım, süpersin :o) bi de sana bulaşmak isteyen bile seviyo seni farketmeden, bi önceki mesajlarda kanyon gülüsün sen, kıçın kalktı bi şey mi sanıyon sen kendini derken birden sen böyle olamazsın yakışmıyo sana jellom bırak bu ayakları diye bitiren yoruma bayaa bi güldüm :oD işte bi ahu yağ tu bi de sen napcan artık :oP

deryik dedi ki...

Dikkat spoiler diym de kukremeyin.
Kedi kadin, sirf o motorun ustunde lateksli poposu guzel gorunuyo diye vardi. Yoksa yani, kediligi bile supheli, jimnastikci filan da olabilir.
Marion'un karakteri de resmen "dekora silah koymus bi aptal, haliyle patlamasi icap etti" olmus.

deryik dedi ki...

Bi de yani wayne enterprise iki bolumdur manyakca yatirimlar yapip sonra bunu bi mahzende filan gizlemeye kalkiyo. Batman kendi actigi belayi defetmekle yaslandi.

jelatin dedi ki...

Adsız, dirty beat'in hastasıyız. Ayrıca en güzel dış ses Fox magazinde. Neyse işte okurlarım da beni hem sever, hem kendi çerçevesine sokmaya çalışır. Hayır, yani ben de paçoz ve avam bulduğum birtakım blogları takip ederken benzer bir guilty pleasure, "ahh ne mutlu ki benden daha az asil bir insan buldum!" tatminkarlığı yaşıyor olabilirim; ama gidip de yorum yazmaya tenezzül etmem mesela. okuduğum bile bilinmesin isterim. utanırım, aaaayyy..

Deryik, offff fetiş objesi artiz yaa!

Adsız dedi ki...

dark night in yanından bile geçememişler, jokersiz batman ayransız tosta benzemiş, zor yutulur. örümcek adam ı bile batmandan daha çok sevdim bu sezon. bi de büyülü fener de izledim, bahçelide hem de haftasonu, toplasan 5 kişiydik iki filmde de :o) seviyorum ankarayı. iki gün üstüste gittik gişedeki amca evladını görmüş gibi gülümsedi. bi de şeyi duydum, büyülü fener ismini ilan ile bulmuş, yarışmanın ödülü de ömür boyu beleş sinemaymış, ne güzel...

jelatin dedi ki...

Peki "fener" neden?

jelatin dedi ki...

Ben küçükken, yani orta ikideydim sanırım, evet orta 2'ydim. Büyülü Fener'de annem babam ben kardeşim "The Others"ı izlemiştik. Dışarısı karlıydı.

Ankara'yı çok özledim. Ankara'nın karlı hâlini. Bir de The Others filmini de çok severim esasen ben.

Moonshine dedi ki...

christian Bale guzel adam cidden, "The Machinist"i izledin mi bilmiyorum ama orada betmen'deki halinin yarisi kadar filandi..o da psikopat bir filmdi.

deryik dedi ki...

Etraf senin gibilerle dolu olsa icim yanmayacak da degil iste.