22 Ağustos 2012 Çarşamba

İZMİRMİŞ

Bu arada dönüş yolunda bir de İzmir gördüm, evet!.. Ve İzmir... Bomboştu... İzmir hakkındaki birbirinden naif hislerimi okuyan sevgili İzmirliler şehri terketmişlerdi diye düşündüm. Ama o sırada BBM'den iletişimde bulunduğum güzel ablam E. beni aydınlattı. "E onlar her tatilde Çeşme'ye giderler ya? Bununla da övünürler?" 

Hakikaten hepiniz Çeşme'de miydiniz kız İzmir?

İzmirle ilgili tek alakam, 1) otoparkçı. Extremely kibar bir insandı. 10 puan sana İzmirli otoparkçı!.. 2) Bir de İzmir'in meşhur lokantası Deniz Restoran'ın birbirinden şahane garsonları... Hayatımın en güzel kalamarını burada yemiş olabilirim. (Ammavelakin ahtapotu biraz kurutmuşsun Deniz Röstoran!)

Onun dışında İzmir = Mersin'in yüzölçümü x 3. Bunca tezahürat neden? Neyse...



Yeri gelmişken... Canımcım, şu şarkıda, benim paramın dönüp dolaşıp senin cebine girmesi kadar ROMANTİK bir şey var mı? Bilmiyorum. Allah cezanızı vermeye nereden aklınıza geliyor böyle cümleler!..

2 yorum:

songul dedi ki...

Şu dünyada en sevdiğim, İzmirli. Ama İzmirlilik biraz tuhaf, evet.
Kibarlıkta beni de şaşırtmıştı bazıları. Şehri gezmek, müzeleri görmek, halkla kaynaşmak amacıyla gittiğimde, yol sorduğum minibüs şoförleri çok çok kibardı ve uzun uzun anlatmışlardı nereye nasıl gideceğimi.

empress dedi ki...

bence biz çukurova insanları her gördüğümüz yeri memlekete benzetmeye bayılıyoruz =)