1 Ağustos 2012 Çarşamba

ŞU AN MUTLU HİSSEDİYORUM. KAYITLARA GEÇSİN.

Bazen mesela, güzel bir şey oluyor. Birisi güzel bakıyor, bir başkası iyi bir şey söylüyor, ummadığım biri ummadığım bir iltifat ediyor, hani tam da işler rast gider gibi oluyor. Sonrasında gitmese de...

İşte o zaman, üzerimde bir hafiflik bir hafiflik... Ayaklarımda Nike Air varmışçasına bir geniş yürüme hâlleri. Ah diyorum, şu anı kaydetsem ya bir kenara. Çünkü mutlu olmam bu kadar kolay aslında! Bir lafınıza, bir gülüşünüze bakar, bazen bir bardak portakal suyuna. Belki sadece o portakal suyu fikrine işte.

Eğer bu minik şeylerden mutlu olduğum anları bir yere biriktirebiliyor olsaydım. Ne zaman kendimi kötü hissetsem, midem burulsa, biri kalbime iğneler batırsa; açıp okuyabiliyor olsaydım. İşte o zaman iyi hissedebilirdim belki.

Bir arkadaşım da şey dedi, "Bazı şeylerin sadece sana özel yapıldığını düşünüyor gibisin..." Ayy, sanırım cidden öyle.

Ama bazen de, bazı şeyler sadece bana özel işte:

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Tabii ki de bazı şeyler sadece sana özel. Senden başka terfi aldığında okuyucularının animasyon filan hazırladığı başka blogger var mı?

Adsız dedi ki...

keşke saklanabilse ve paylaşılabilse mutlu anlar. dün sabahtan beri midemde kocaman bir yumruk, boğazımda yutamadığım bir tükürükle, havaya baka baka gözlerimdeki yaşları akıtmamaya çalışarak şu an mutsuz oluşumun geçmesini bekliyorum. geçsin artık ama... oracle

jelatin dedi ki...

inşallah hemencecik geçer oracle'cım. hatta şu yazdığımı okuduğunda, "ay ne saçmalamışım ayol. o kadar da big deal değil hani.." dersin.